فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا | فروش آنلاین کابینت

سفارش آنلاین کابینت آماده متری و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

خرید کابینت آشپزخانه با طراحی دوطرفه و موازی

کابینت دوطرفه یا موازی چیست؟

کابینت دوطرفه متشکل از دو ردیف کابینت است که روبه‌روی هم قرار دارند. این مدل از طراحی کابینت آشپزخانه در همهٔ سبک‌های کابینت قابل‌اجرا است و هدف استفاده حداکثری از فضای در دسترس است. ازآنجایی‌که از این مدل بیشتر در فضاهای کوچک استفاده می‌شود؛ بنابراین سبک مدرن و مینیمال انتخاب مناسب‌تری برای آن است.

همان‌طور که گفتیم خرید کابینت آشپزخانه دوطرفه برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است؛ بنابراین استفاده از رنگ‌های روشن در یک فضای پرنور آشپزخانه را بزرگ و دلباز نشان خواهد داد. بااین‌حال می‌توان از رنگ‌هایی با تناژ تیره به‌صورت تک‌رنگ و ترکیبی نیز استفاده کرد؛ اما باید توجه داشته باشید فضای آشپزخانه به‌اندازه کافی نورگیر باشد و همچنین نورپردازی مناسبی نیز در آن انجام شده باشد.

جهت مشاهده محصولات کابینت آماده آشپزخانه کلیک کنید.

☎️فروشگاه آنلاین کالاکسا 26744927-021

مزایا و معایب کابینت دوطرفه چیست؟

امکان نصب کابینت سوپرمارکت یا کابینت ایستاده کمدی با ابعاد بزرگ‌تر و بیشتر از یک عدد نیز وجود خواهد داشت.ازآنجایی‌که این انتخاب بیشتر برای فضای کوچک است؛ بنابراین امکان استفاده از جزیره در آن وجود نخواهد داشت. در مواردی که آشپزخانه بزرگ باشد می‌توان جزیره‌ای متناسب با فضای میانی دو ردیف کابینت نصب نمود. حداقل 1.5 متر فاصله را بین دو ردیف کابینت رعایت کنید تا برای رفت‌وآمد دچار مشکل نشوید.

نکات مهم در طراحی کابینت‌های دوطرفه

  • حداقل 1.5 متر فاصله میان دو ردیف کابینت وجود داشته باشد.
  • اجاق‌گاز و سینگ در یک طرف قرار داده شود.
  • ازآنجایی‌که کابینت سبک کلاسیک کمی بزرگ‌تر و شلوغ‌تر است، انتخاب سبک مدرن گزینه مناسب‌تری برای این نوع طراحی است.
  • در آشپزخانه کوچک خود درب‌های کابینت را از نوع دستگیره مخفی و یا دستگیره مگنتی انتخاب کنید.

کابینت هایگلاس دوطرفه

کابینت اماده هایگلاس دوطرفه یک محصول پرطرف‌دار در سبک مدرن است که در هر سایزی از آشپزخانه قابل‌اجرا است سطح صاف و براق این محصول سبب شده است گزینه‌ای مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌نور باشد. این طرح در آشپزخانه‌های کوچک بسیار اجرا می‌شود.

کابینت ممبران دوطرفه

کابینت آماده ممبران دوطرفه در دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک انتخاب مناسب‌تری برای آشپزخانه‌های بزرگ است. این محصول با تنوع بالای طرح و رنگ و همچنین قیمت اقتصادی در دسته محصولات پرفروش کالاکسا قرار دارد. کابینت ممبران دوطرفه را می‌توانید به‌صورت آماده و یا سفارشی از کالاکسا خریداری کنید.

کابینت ام دی اف دوطرفه

کابینت اماده ام دی اف یک محصول محبوب در محصولات پیش ساخته کالاکسا است. قیمت و کیفیت و همچنین طول عمر بالای آن سبب شده است افراد زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند.

پرطرف‌دارترین رنگ‌های کابینت دوطرفه

پرطرف‌دارترین رنگ‌های کابینت دوطرفه

کابینت دوطرفه مشکی براق

کابینت دوطرفه مشکی براق یک انتخاب جسورانه و بی‌نظیر در این محصولات است. این محصول فضایی بسیار مدرن برای شما خواهد ساخت. اتین رنگ را می‌توانید با سایر رنگ‌ها به‌صورت ترکیبی یا دورنگ بالا پایین برای آشپزخانه مدرن خود استفاده کنید.

کابینت دوطرفه سفید مشکی

کابینت دوطرفه سفید مشکی بدون شک یک انتخاب شیک است که افراد باسلیقه در انتخاب‌های اول خود به آن فکر می‌کنند. این ترکیب رنگ را می‌توان به‌صورت ترکیبی و یا دورنگ بالا پایین استفاده کرد. حتی می‌توان از رنگ مشکی در کنار کابینت‌های سفید برای بین کابینتی و یا صفحه کابینت استفاده نمود.

کابینت دوطرفه سفید

رنگ سفید در میان رنگ‌های پرطرف‌دار کابینت همچنان در صدر انتخاب‌ها قرار دارد. این رنگ خنثی که با آسانی با همه المان‌های خانه و آشپزخانه هماهنگ می‌شود با خاصیت خنثی بودن خود سبب شده است افراد تمایلی زیادی برای خرید آن داشته باشند. آشپزخانه‌های دوطرفه که قالبا در فضاهای کوچک طراحی می‌شوند با رنگ سفید جادارتر و پرنورتر به نظر می‌آیند.

کابینت دوطرفه قرمز

کابینت دوطرفه قرمز یک انتخاب بسیار جسورانه برای این نوع طراحی بشمار می‌رود. رنگ قرمز به‌عنوان رنگی شاد و پر جنب‌وجوش می‌تواند تمام توجه افراد به فضای آشپزخانه شما جلب کند. این رنگ در ترکیب با رنگ‌های دیگر نظیر سفید جلوه‌ای مدرن به آشپزخانه شما خواهد بخشید.

+ نوشته شده در  شنبه 31 تير 1402ساعت 18:44  توسط Abbasi  بازدید 90 برچسب ها: کابینت آشپزخانه,کابینت آشپزخانه مدرن,کابینت آشپزخانه قیمت,کابینت آشپزخانه جدید,کابینت آشپزخانه ساده,کابینت آشپزخانه کوچک,کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن,کابینت آشپزخانه دست دوم,کابینت آشپزخانه سفید,کابینت آشپزخانه ام دی اف,کابینت آشپزخانه ال شکل,کابینت آشپزخانه اپن دار,کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید,کابینت آشپزخانه انزو,کابینت آشپزخانه ایرانی,کابینت آشپزخانه ال مانند,کابینت آشپزخانه اتوبوسی,کابینت آشپزخانه ارزان,کابینت آشپزخانه اپن,کابینت آشپزخانه آماده,کابینت اشپزخانه آلومینیومی,کابینت آشپزخانه آلومینیوم,کابینت آشپزخانه آبچکان,طراحی کابینت آشپزخانه آنلاین,آویز کابینت آشپزخانه,آشپزخانه کابینت آشپزخانه,کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه مدرن,قیمت کابینت آشپزخانه آماده,کابینت آشپزخانه ضد آب,کابینت آشپزخانه به انگلیسی,کابینت آشپزخانه با عرض کم,کابینت آشپزخانه بدون دستگیره,کابینت آشپزخانه بزرگ,کابینت آشپزخانه بدون اپن,کابینت آشپزخانه با پنجره,کابینت آشپزخانه با جزیره,کابینت آشپزخانه باریک,کابینت آشپزخانه بوفه دار,کابینت آشپزخانه با سرامیک,